Darmowa wysyłka tapet w Polsce i ue

GWARANCJA SATYSFAKCJI KLIENTA

GWARANCJA SATYSFAKCJI KLIENTA

Naszym podstawowym założeniem jest produkowanie pięknych dekoracji dla Twojego wnętrza. Jednakże, bardzo zależy nam na tym, abyś to Ty drogi kliencie mógł nazwać nasz produkt pięknym i aby spełniał on Twoje oczekiwania.

Dlatego też, jako jedyna firma w Polsce produkująca tapety na wymiar - wprowadzamy dla naszych klientów, gwarancję satysfakcji z zakupu na tapety produkowane na zamówienie.

Jeżeli z jakiegokolwiek powodu, otrzymana przez Ciebie tapeta nie spełni Twoich oczekiwań, zarówno estetycznych jak i jakościowych, możesz ją jednorazowo wymienić na dowolny inny wzór z naszej oferty w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. 

Szczegóły i zasady korzystania z Gwarancji Satysfakcji - znajdziecie poniżej w regulaminie.

Pamiętajcie, aby skorzystać z gwarancji tapeta nie może być zniszczona i wcześniej montowana oraz musi być do nas odesłana jako zwrot.

Mamy nadzieję, że da Wam to poczucie bezpieczeństwa w zakupach produktów, od których oczekujecie niebanalnego efektu we własnym wnętrzu.

Regulamin Akcji:

1. Gwarancja obowiązuje wszystkich klientów marki Wall Art sp z o.o., którzy dokonali zakupów od dnia 6 grudnia 2022.

2. Gwarancja obowiązuje na zamówienia złożone w sklepie internetowym www.wallart.com.pl, w sklepie stacjonarnym przy ul. Ćwiczebnej 4 oraz drogą mailową (biuro@wallart.com.pl).

3. Gwarancja obejmuje zakupy bezpośrednie oraz przez naszych partnerów i dystrybutorów w całym kraju.

4. Gwarancja dotyczy produktów na wymiar i na zamówienie, które zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa nie podlegają wymianie ani zwrotowi.

5. Gwarancja obejmuje tapety na wymiar, tapety w standaryzowanych pasach oraz tapety w formie koła.

6. Gwarancja pozwala każdej osobie na dokonaniu wymiany zakupionej tapety na inną, w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

7. Warunkiem skorzystania z gwarancji jest odesłanie zakupionego, kompletnego produktu w oryginalnym opakowaniu, bez śladów użytkowania, który nie był montowany na ścianie.

8. Gwarancja Satysfakcji to obietnica możliwości wymiany produktu, jeżeli nie spełnia oczekiwań wizualnych lub jakichkolwiek innych klienta. 

9. Istnieje możliwość wymiany produktu na inny w tej samej cenie lub niższej. Jeżeli nowy produkt będzie droższy niż pierwotny zakup, klient zobowiązany jest dopłacić różnicę.

10. Przy wyborze tańszego produktu na wymianę, różnica w cenie zakupu nie podlega zwrotowi.

11. Nowe zamówienie realizowane będzie w takim samym terminie jak pierwotny zakup.

12. Chęć skorzystania z gwarancji należy zgłaszać mailowo na adres biuro@wallart.com.pl wraz z podaniem adresu odbioru przez kuriera.

13. Jeżeli produkt przesłany na wymianę, będzie nosił ślady zniszczeń lub użytkowania, marka Wall Art zastrzega sobie prawo odmowy realizacji Gwarancji oraz obciąży klienta kosztem zwrotu produktu na wskazany adres.

0

Skomentuj