Naszym podstawowym założeniem jest produkowanie pięknych dekoracji dla Twojego wnętrza. Jednakże, bardzo zależy nam na tym, abyś to Ty drogi kliencie mógł nazwać nasz produkt pięknym, aby spełniał on Twoje oczekiwania piękna.
Dlatego też, jako jedyna firma w Polsce produkująca tapety na wymiar - prowadzamy dla naszych klientów, gwarancję satysfakcji z zakupu na tapety produkowane na zamówienie.
Jeżeli z jakiegokolwiek powodu, otrzymana przez Ciebie tapet nie spełni Twoich oczekiwań, zarówno estetycznych jak i jakościowych, możesz ją jednorazowo wymienić na dowolny inny wzór z naszej oferty, w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
Szczegóły i zasady skorzystania z Gwarancji - znajdziecie poniżej w regulaminie.
Pamiętajcie, aby skorzystać z gwarancji tapeta nie może być zniszczona i wcześniej montowana oraz musi być do nas odesłana jako zwrot.
Mamy nadzieję, że da Wam to poczucie bezpieczeństwa w zakupach, produktów od których oczekujecie niebanalnego efektu we własnym wnętrzu.
Regulamin Akcji:
1. Gwarancja obowiązuje wszystkich klientów marki Wall Art sp z o.o., którzy dokonali zakupów od dnia 6 grudnia 2022.
2. Gwarancja obowiązuje zamówienia złożone w sklepie internetowym marki www.wallart.com.pl, w sklepie stacjonarnym przy ul. Wojaczka 3i oraz droga mailowa na biuro@wallart.com.pl
3. Gwarancja obejmuje zakupy bezpośrednie oraz przez naszych partnerów i dystrybutorów w kraju.
4. Gwarancja dotyczy produktów na wymiar i na zamowienie, które zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa nie podlegają wymianie ani zwrotowi.
5. Gwarancja obejmuje tapety na wymiar, tapety w standaryzowanych pasach oraz tapety w formie koła.
6. Gwarancja pozwala każdej osobie na dokonaniu wymiany zakupionej tapety na inną, w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
7. Warunkiem skorzystania z gwarancji jest odesłanie zakupionego, kompletnego produktu w oryginalnym opakowaniu, który nie był montowany na ścianie, bez śladów użytkowania.
8. Gwarancja to obietnica możliwości wymiany produktu jeżeli nie spełnia oczekiwań wizualnych lub jakichkolwiek innych klienta.
9. Istnieje możliwość wymiany produktu na inny w tej samej cenie lub niższej. Jeżeli nowy produkt będzie droższy niż pierwotny zakup, klient zobowiązany jest dopłacić różnice.
10. Przy wyborze tańszego produktu na wymianę, różnica w cenie zakupu nie podlega zwrotowi.
11. Nowe zamówienie realizowane będzie w takim samym terminie jak pierwotny zakup.
12. Chęć skorzystania z gwarancji należy zgłaszać mailowo na adres biuro@wallart.com.pl wraz z podaniem adresu odbioru przez kuriera.
13. Jeżeli produkt przesłany na wymianę, będzie nosił śladu zniszczeń lub użytkowania, marka Wall Art zastrzega sobie prawo odmowy realizacji Gwarancji oraz obciąży klienta kosztem zwrotu produktu na wskazany adres.