Regulamin
Korzystanie z serwisu www.wallart.com.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
Regulamin Sklepu Internetowego
§ 1. Informacje ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego wallart.com.pl (zwanego dalej: Sklepem), składania zamówień na produkty dostępne w Sklepie, dostarczania zamówionych produktów Klientowi, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży produktów, uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
- Sklep Internetowy, działający pod adresem www.wallart.com.pl, prowadzony jest przez Wall Art Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą: we Wrocławiu, ul. Ćwiczebnej 4, 51-180 wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu Wydział VI Gospodarczy - Krajowy Rejestr Sądowy pod numerem KRS 0000692480, REGON 368131961, NIP 8952156363, kapitał zakładowy: 5000 zł (zwaną dalej: Spółką).
- Sprzedaż prowadzona jest za pośrednictwem sieci Internet w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy składającym zamówienie zwanym dalej Klientem, a Sklepem.
- W razie jakichkolwiek niejasności i zapytań kontakt ze Sklepem następuje drogą elektroniczną na adres: biuro@wallart.com.pl.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga rejestracji.
§ 2. Rejestracja
- W celu rejestracji w Sklepie (założenia konta Klienta) należy wypełnić formularz rejestracyjny, podając imię i nazwisko lub nick (pseudonim), adres e-mail oraz hasło, zaakceptować regulamin Sklepu oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany, rozwiązania i prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną oraz do realizacji zamówień Klienta.
- Rejestracja w Sklepie, jak również korzystanie z funkcjonalności Sklepu, są nieodpłatne.
- Po zarejestrowaniu się w Sklepie każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym.
- W celu usunięcia konta Klienta ze Sklepu należy wysłać drogą elektroniczną wiadomość z prośbą o usunięcie konta na adres: biuro@wallart.com.pl z adresu poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowanego w Sklepie.
- Sklep jest zobowiązany chronić dane konta Klienta i nie udostępniać ich osobom trzecim.
§ 3. Przedmiot zamówienia
- Informacje o produktach dostępnych w asortymencie Sklepu stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
- Przedmiotem oferty Sklepu są tapety, w określonym wzorze, kolorze i rozmiarze, akcesoria, oraz materiały Home Decor takie jak poszewki na poduszki, obrusy, zasłony, bieżniki oraz jedwabne apaszki.
- Tapety ze względu na bardzo dużą ilość wzorów, rozmiarów i kolorów nie są magazynowane, lecz wykonywane po prawidłowym złożeniu zamówienia. Dzięki temu oferta może być tak bogata, a każdy Klient może dobrać odpowiedni wzór zgodnie ze swoimi potrzebami nawet jeśli jest jedyną osobą, której pasuje dany wzór w określonym formacie i kolorze.
- Ceny produktów wskazanych na stronach internetowych Sklepu:
a) zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich;
b) nie zawierają kosztów dostawy. - Całkowita wartość zamówienia powstaje w wyniku zsumowania wartości zamówionych towarów oraz kosztów wysyłki i będzie widoczna w podsumowaniu zamówienia.
- Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, bądź zmian ich cen.
§ 4. Zamówienia i płatności
- Zamówień mogą dokonywać tylko osoby pełnoletnie. Osoby mające mniej niż 18 lat, mogą dokonywać zakupów tylko za wiedzą oraz zgodą rodzica/ opiekuna prawnego.
- Zamówienia w Sklepie można składać przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
- Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.wallart.com.pl.
- Złożenie zamówienia przez Kupującego jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Składanie zamówień przez Klienta na produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest po zarejestrowaniu się zgodnie z postanowieniami § 2 niniejszego regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia bez rejestracji.
- Klient będzie informowany o aktualnym stanie jego zamówienia na adres mailowy podany podczas rejestracji albo dokonywania zakupów bez rejestracji.
- Sklep prowadzi sprzedaż tylko na terenie Polski.
- Płatność za zamówione towary możliwa jest: przelewem z góry na konto bankowe Mbank nr konta 24 1140 2004 0000 3302 7706 1369, poprzez szybki przelew PayU lub PayLane, płatność kartą oraz ApplePay i BLIK, gotówką w sklepie stacjonarnym przy u. Ćwiczebnej 4 we Wrocławiu.
- Realizacja zamówienia obejmującego tapetę wykonaną na wymiar w rozpoczyna się po akceptacji wizualizacji przesyłanej do kupującego po opłacenia zamówienia. Realizacja zamówień na pozostałe produkty rozpoczyna się po opłaceniu zamówienia.
- Za zamówienie opłacone uznaje się zamówienie, w stosunku do którego zaksięgowano środki na koncie 24 1140 2004 0000 3302 7706 1369 lub otrzymano gotówkę w sklepie stacjonarnym w pełnej wysokości odpowiadającej wartości towarów (a jeśli zamówienie obejmuje również zlecenie wysyłki na wskazany adres – również kosztów wysyłki).
- Przyjęcie płatności po godzinie 16-tej oznacza rozpoczęcie realizacji zamówienia na początku następnego dnia roboczego.
- Czas oczekiwania na wizualizację wynosi od 2-7 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia, a dla zamówień bardzo nietypowych czy dodatkowo płatnych za przeróbki graficzne - jest określany indywidualnie drogą mailową podczas zamówienia.
- Poprawki i uwagi do wysłanej wizualizacji będą uwzględniane i nanoszone o ile jest to możliwe i przesyłane ponownie do akceptacji w ciągu 2 dni roboczych.
- Akceptacja wizualizacji oznacza ostateczne potwierdzenie wyglądu, ułożenia, rozmiaru i proporcji wzoru, a także potwierdzenia wybranego materiału, techniki przygotowania łączeń pomiędzy pasami tapety oraz podziału wzoru na bryty (karta produktowa).W przypadku zamówień tapet na wymiar: bryty tapety dzielone są na możliwie najszersze bryty - maksymalnie 130 cm oraz wartość końcowa nie mniejsza niż 30 cm. Istnieje możliwość zamówienia równego podziału brytów za dopłatą 20% wartości tapety. W przypadku zamówień tapet na rolki: klient wybiera gotową z przygotowanych numerację brytów w rozmiarze 1 brytu 100 cm na 300 cm(wysokość) oraz wybrany materiał, nie ma możliwości modyfikacji wzoru.
- Do momentu zaakceptowania karty produktowej można dokonywać zmian w zamówieniu - darmowe 3 pakiety poprawek i zmian - pod względem rozmiaru, wybranego wzoru, materiału, sposobu pasowania brytów.
- Do momentu zaakceptowania karty produktowej można zrezygnować ze złożonego i opłaconego zamówienia. Należy w tym celu odstąpić od umowy drogą mailową na adres biuro@wallart.com.pl poprzez podanie danych zamówienia oraz danych do zwrotu - adres i nr rachunku bankowego.
- Po akceptacji karty produktowej jest możliwość rezygnacji z zamówienia, jednakże zwrot środków nastąpi w 50% jego wartości.
- Środki zwracamy na konto w terminie 7 dni roboczych od momentu podania danych do zwrotu, a w przypadku zakupów w oparciu o fakturę vat - od momentu zaakceptowania korekty faktury.
- W przypadku podania niepełnych lub nieprawidłowych danych przez Klienta oraz w sytuacji, gdy wystąpią nadzwyczajne okoliczności niewynikające z winy Sklepu, Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyny. Zwrot uiszczonej kwoty nastąpi w ciągu 7 dni na konto, z którego został zrobiony przelew.
- Brak odnotowania wpłaty za złożone zamówienie skutkuje jego anulowaniem po 7 dniach od daty złożenia zamówienia.
- Przy zamówieniach składanych w okresach promocyjnych obowiązuje regulamin promocji. Brak odnotowania wpłaty za złożone zamówienie w czasie trwania promocji skutkuje jego anulowaniem po 2 dniach od daty złożenia zamówienia.
- Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument sprzedaży tj. paragon lub faktura vat, jeżeli podano NIP nabywcy.
- Na życzenie klienta do paragonu wystawiamy faktury vat imienne, na podstawie paragonu przekazanego przez klienta.
- W związku ze zmianą przepisów od 1.01.2020 r., należy podać nr NIP podczas zakupu, aby mogła być wystawiona faktura vat do transakcji - w przeciwnym razie nie będzie możliwości wystawienia faktury do zakupu.
-
Płatności są obsługiwane przez „Polskie ePłatności” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Tajęcinie (dawniej „Paylane” sp. z o.o.), adres: Tajęcina 113, 36-002 Jasionka, KRS: 0000227278, NIP 5862141089 i REGON 220010531.
§ 5. AQUA ZONE
- System AQUA ZONE to produkt typowo do strefy mokrej przeznaczony do montażu w strefach bezpośrednio narażonych na kontakt w wodą. Składa się on z dwóch elementów 1) tapety 2) chemiii montażowej.
- Chemia montażowa nie zostanie wysłana do momentu wskazania konkretnej daty montażu, w trosce o bezproblemową instalację i długowieczność Twojej tapety, chcemy mieć pewność, że zestaw niezbędnych preparatów, który otrzymasz, będzie świeży; nie później jednak niż 14 dni przed jego planowaniem. Jeżeli termin wymaganej dostawy będzie krótszy niż 14 dni Klient ponosi koszt wysyłki trybu przyspieszonego +20% od wartości zestawu chemii montażowej.
- Przesyłka z chemią montażową i tapetą musi zostać otwarta i użyta nie później niż 7 dni po jej otrzymaniu. Reklamacje z tytułu uszkodzenia przesyłki lub utraty daty ważności chemii po tym czasie nie będą uwzględniane, a Klient będzie zobowiązany do ponownego uiszczenia opłaty za produkt.
- Produkty AQUAZONE podlegają gwarancji zamontowane wyłącznie za pomocą dedykowanej chemii montażowej; użycie innego zestawu do montażu skutkuje automatyczną utratą gwarancji.
§ 6. Warunki dostawy
- Wysyłka następuje w ciągu: 14 dni roboczych w przypadku tapet na wymiar, 10 dni roboczych w przypadku tapet na rolki oraz 7 dni roboczych w przypadku tapet w kołach i łukach - od momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia - zgodnie z § 4 pkt 9 niniejszego Regulaminu.
- Istnieje możliwość skrócenia terminu realizacji do 7 dni roboczych za dopłatą 20% wartości zamówienia oraz do 3 dni roboczych za dopłatą 50% wartości zamówienia.
- Produkty działu Home Decor to wyroby rękodzielnicze i czas oczekiwania wynosi do 6 tygodni od rozpoczęcia realizacji zamówienia.
- W przypadku zamówienia klejów lub akcesoriów bez zamówienia tapety czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 7 dni roboczych.
- W przypadku większych zamówień Sklep zastrzega sobie prawo do realizacji ich w dłuższym okresie czasu niż określony w regulaminie (po uprzednim poinformowaniu Klienta drogą e-mail lub telefonicznie).
- Dostawy na terytorium Polski realizowane są za pośrednictwem Firmy Kurierskiej DPD, koszt każdej przesyłki wynosi 35zł do 10 brytów. Jeżeli do jednego zamówienia wygenerowany jest osobny numer listu przewozowego opłata za przesyłkę pobierana jest adekwatnie do ilości numerów listów przewozowych.
- Zamówione w Sklepie towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
- Klient otrzymuje przesyłkę po czasie, na który składa się czas realizacji zamówienia przez Sklep oraz czas określony przez Firmę Kurierską – zazwyczaj przesyłka na drugi dzień roboczy. Czas realizacji zamówienia przez Sklep wynosi maksymalnie 6 tygodni.
- Sklep nie odpowiada za ewentualne opóźnienia terminu otrzymania przesyłki wynikłe z niedotrzymania terminów przez Firmę Kurierską lub podania przez Klienta nieprawidłowych danych dla doręczenia.
- Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia pod adresem ul. ul. Ćwiczebna 4 51-180 Wrocław, po wcześniejszym zaznaczeniu w formularzu zamówienia opcji "odbiór osobisty", opłaceniu zamówienia oraz po otrzymaniu informacji, że zamówienie jest gotowe do odbioru.
§ 7. Gwarancja i reklamacje
- Na zakupiony towar udzielana jest gwarancja - 2 lata od daty zakupu.
- Gwarancja obejmuje samoczynne odklejanie się tapety od prawidłowo przygotowanego podłoża dla tapet samoprzylepnych laminowanych, w tym rolowanie na krawędziach.
- Dla tapet z winylu samoprzylepnego laminowanego kurczliwość na poziomie do 3 mm jest elementem naturalnym i nie podlega gwarancji, o ile nie powoduje oderwania większych elementów tapety od ściany.
- Gwarancja obejmuje również samoczynną utratę koloru wyższą niż 5% w stosunku do koloru w dniu montażu.
- Gwarancja na produkt nie obejmuje montażu oraz uszkodzeń powstałych podczas montażu np. rozdarcia, przetarcia, zarysowania, rozciągnięcia materiału czy nieprawidłowego pasowania brytów.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych tapet w postaci rys, dziur w tapecie i ścianie.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych powstałych w wyniku szorowania i używania detergentów dla materiału flizelina gładka i winyle na flizelinie. Jedyny materiał odporny na szorowanie to winyl samoprzylepny laminowany.
- Reklamacje należy składać na adres mailowy reklamacje@wallart.com.pl
- W przypadku wadliwych towarów lub błędów w realizacji zamówienia, Sklep gwarantuje ich wymianę na towar nieuszkodzony lub właściwy w terminie 7 dni roboczych od uznania reklamacji.
- Produkty będące przedmiotem reklamacji powinny być odesłane w opakowaniu gwarantującym dobre zabezpieczenie przed ewentualnym uszkodzeniem w transporcie. Rekomendowane jest oznaczenie paczki adnotacją dotyczącą przyczyny reklamacji. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji koszty odesłania paczki zostaną zwrócone.
- Nieuzasadnione reklamacje, uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania towaru nie będą brane pod uwagę. Wszelkie koszty związane z tego typu przypadkami pokrywa Kupujący.
- Akceptacja karty produktowej oznacza ostateczne potwierdzenie wyglądu, ułożenia, rozmiaru i proporcji wzoru, a także potwierdzenia wybranego materiału, techniki przygotowania łączeń pomiędzy pasami tapety oraz podziału wzoru na bryty.
- Reklamacje złożone ze względu na treść zamówienia (np. materiał, wzór, rozmiar, sposób montażu) po zaakceptowaniu karty produktowej nie będą uwzględniane.
- Każda tapeta przed aplikacją na ścianie powinna być sprawdzona na powierzchni płaskiej - pasowanie koloru, łączeń i wzoru z uwzględnieniem zakładki - dla tapet na winylu samoprzylepnym laminowanym. Reklamacje złożone po naklejeniu na ścianę, z pominięciem elementu sprawdzenia tapety na powierzchni płaskiej nie będą uwzględniane. W przypadku niepasujących wzorów lub kolorów pomiędzy brytami reklamacje należy składać przed aplikacją na ścianę - poprzez zrobienie zdjęć wysłanie na adres mailowy na reklamacje@wallart.com.pl
- Nie produkujemy tapet metalizowanych. Kolor złota, srebrna i miedzi jest kolorem wydrukowanym, czyli imitującym kolor złota, srebra i miedzi.
- Jakiekolwiek przesyłki wysyłane na koszt Wall Art Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu nie będą odbierane.
- Indywidualne ustawienia urządzenia końcowego mogą powodować różnice pomiędzy wizualizacją produktu na komputerze Klienta, a rzeczywistym wyglądem produktu (kolor, proporcje itp.). Nie jest to podstawą reklamacji.
- Klient ma prawo zamówić próbkę, aby sprawdzić fakturę materiału, kolor oraz jakość grafiki. Próbka A3 pokazuje ogólny wygląd (ułożenie i proporcje) wzoru w pomniejszeniu dla rozmiaru 3x4m lub 3x5m dla kolekcji od 2021r, ściany oraz fragment 1:1 dla 3x4 m lub 3x5m dla kolekcji od 2021r. Istnieje możliwość zamówienia próbki w 1:1 dla docelowego rozmiaru ściany, na wyraźne zamówienie klienta. Próbka jest jedynie fragmentem docelowej tapety, która jest muralem (nie wzorem powtarzalnym). Nie ma możliwości, aby próbka zawierała cały wzór, na całą ścianę w skali 1:1. Podstawą reklamacji może być jedynie różnica pomiędzy fizyczną próbką, a zamówionym produktem, w tym konkretnym fragmencie tapety, o ile zamówienie tapety nastąpiło w ciągu 14 dni od dnia odbioru próbki, a sprawdzenie tapety nastąpiło niezwłocznie po odbiorze zamówienia.
- Próbka przedstawia wzór wydrukowany dokładnie tak, jak karta w księdze wzorów, wszelkie zmiany w ich wyglądzie są dodatkowo płatne i wyceniane są indywidualne w zależności od wymaganej zmiany.
- Reklamacje składane ze względu na różnice koloru bez wcześniejszego zamówienia próbek, nie będą uwzględniane.
- Próbka stanowi reprezentatywny przykład proporcji wzoru, jakości produktu, struktury materiału, jakości wydruku, ostrości rozmycia, tonacji kolorystycznej, oraz kolorystyki dla pojedynczych barw, które wystąpiły na próbce. Jeżeli klient na podstawie przesłanej próbki nie jest w stanie ocenić, czy spełnia ona jego oczekiwania względem efektu końcowego, powinien poprosić o wykonanie próbki innego wskazanego przez niego fragmentu tapety lub zrezygnować z zamówienia.
- Próbka jest wysyłana w formacie A3 i jest skondensowanym przykładem całości tapety, której docelowy wydruk przewidziany jest w wymiarze 500x300cm(wysokość), na próbce mogą być niewidoczne gradienty, przejścia kolorystyczne oraz pełna gama występujących na docelowej tapecie kolorów.
- Jeżeli z winy zamawiającego nastąpiło uszkodzenie fragmentu lub części tapety istnieje możliwość domówienia dodruku, reklamacje różnic kolorystycznych w przypadku dodruku do wyprodukowanej już tapety nie będą uwzględniane.
- Braki w zamówieniu należy zgłaszać do 30 dni kalendarzowych po otrzymaniu zamówienia, po tym terminie reklamacje z tytułu niekompletnego zamówienia nie będą przyjmowane.
§ 8. Zwrot towaru
- Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Jednocześnie, zgodnie z treścią art. 38 pkt 3 ww. ustawy prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- Sklep posiada w swojej ofercie przede wszystkim produkty wykonywane na indywidualne zamówienie m.in. tapety, fototapety, tapety obiektowe oraz biurowe (tapeta tablicowa, suchościeralna i magnetyczna docinane są na wymiar), produkty z działu Home Decor, produkty od Zięta Studio. W stosunku do tych produktów nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy (zwrot) bez podawania przyczyny.
- Zwrotowi podlegają jedynie – jedwabne apaszki, poszewki na poduszki dostępne od ręki, produkty charytatywne – planery, apaszki, biżuteria oraz serduszka z żurawiem, kleje do tapet, lakier aquaceramic i izolator wilgoci oraz tapety w kształcie koła.
- Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób uszkodzony lub zniszczony.
- Zwracany towar należy odsyłać w opakowaniu gwarantującym dobre zabezpieczenie przed ewentualnym uszkodzeniem w transporcie (karton oraz folia bąbelkowa). Rekomendowane jest oznaczenie paczki adnotacją „zwrot” oraz dołączenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy (przykładowy wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, o ile oświadczenie nie zostało złożone w inny sposób) na adres sklepu: Wall Art. Sp. z o.o., ul. Ćwiczebna 4 51-180 Wrocław.
- Sklep gwarantuje zwrot kwoty ceny towaru oraz kosztów przesyłki; jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep zwraca jedynie zwrot kosztów najtańszej dostępnej dostawy. Pieniądze zostaną niezwłocznie zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Zwrot przesłany na koszt odbiorcy nie będzie przyjmowany.
- Bezpośredni koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Klient. Jednocześnie Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru produktu, jego cech lub funkcjonalności.
§ 9. Odpowiedzialność firmy
- Spółka Wall Art, która prowadzi sklep www.wallart.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za zakupy dokonywane przez osoby trzecie wykorzystujące konto oraz hasło Klienta.
- Spółka nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowej aplikacji tapety (montażu) lub aplikacji na niewłaściwym podłożu, w szczególności w sposób niezgodny z instrukcją zamieszczoną na stronie Internetowej www.wallart.com.pl. oraz dołączoną do każdej paczki z zamówieniem.
§ 10. Polityka prywatności
- Sklep przetwarza dane osobowe umieszczone w bazie danych wyłącznie na potrzeby realizacji zamówień. Dane te chronione są przed dostępem do nich przez osoby nieupoważnione.
- Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez Spółkę danych osobowych podanych przez niego w procesie rejestracji konta lub w procesie składania zamówienia bez rejestracji w Sklepie. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie przez Spółkę danych osobowych może uniemożliwiać świadczenie przez Spółkę usług drogą elektroniczną oraz dokonywanie przez Klienta zakupów w Sklepie.
- Dane osobowe przetwarzane są przez Spółkę Wall Art z siedzibą przy ul. ul. Ćwiczebnej 4 51-180 Wrocław, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy IV Wydział Gospodarczy,
krs – 0000692480, nip 8952156363, regon - 368131961
- Spółka przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży produktów zamówionych przez Klienta w Sklepie, a w przypadku wyrażenia przez Klienta zgody również w celach marketingowych, w tym w szczególności w celu przesyłania Klientowi informacji handlowych drogą elektroniczną.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia. Dane osobowe mogą być poprawiane lub usuwane po zalogowaniu się na konto Klienta (zakładka „Twoje konto”) lub poprzez wysłanie drogą elektroniczną wiadomości z prośbą o ich poprawienie lub usunięcie na adres: biuro@wallart.com.pl z adresu poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowanego w Sklepie.
- Klient oświadcza, iż podane przez niego dane osobowe są danymi Klienta.
- Płatności są obsługiwane przez spółkę PayLane sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Norwida 4, kod pocztowy: 80-280, KRS: 0000227278.
§ 11. Licencje
- Wszystkie wzory spółki Wall Art sp z o.o. chronione są prawem autorskim (utwory).
- Nabycie produktu nie oznacza nabycia prawa do korzystania z utworów czy rozporządzania nimi, w szczególności nabywca lub osoby trzecie nie są upoważnieni do produkcji, powielania utworów lub ich rozpowszechniania.
- Istnieje możliwość zakupu licencji na wzór (plik graficzny) na okres 1 roku, do 1000 egzemplarzy, w cenie 30 000 zł netto.
§ 12. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
- Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego a Spółką rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Spółki.
- Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub/i organizacyjnych. Zmiana regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Spółkę, nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia na stronie Sklepu zmienionego regulaminu. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu.