Przy zamówieniach powyżej 2500 zł darmowa dostawa

Reklamacje

W trosce o naszego klienta staramy się przygotowywać wszystkie nasze produkty z wysoką starannością oraz dokładnością. Cechuje nas wysoka gwarancja satysfakcji, a także życzliwe podejście do klienta, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby proces reklamacyjny przebiegał szybko, sprawnie i skutecznie. Nasze reklamacje są rozpatrywane w 95% pozytywnie w terminie krótszym niż 14 dni kalendarzowych

Jakie informacje są niezbędne do rozpatrzenia reklamacji?

  • Imię nazwisko klienta/ nazwa firmy
  • NIP jeśli firma
  • Telefon
  • Mail
  • Adres do korespondencji
  • Numer zamówienia
  • Roszczenia (np.., zwrot kosztów, rabat, nowa tapeta)
  • Dokumentacja foto/video

Pamiętaj...

  • Na zakupiony towar udzielana jest gwarancja - 2 lata od daty zakupu.
  • Reklamacje należy składać na adres mailowy reklamacje@wallart.com.pl
  • W przypadku wadliwych towarów lub błędów w realizacji zamówienia, Sklep gwarantuje ich wymianę na towar nieuszkodzony lub właściwy w terminie 7 dni roboczych od uznania reklamacji.
  • Produkty będące przedmiotem reklamacji powinny być odesłane w opakowaniu gwarantującym dobre zabezpieczenie przed ewentualnym uszkodzeniem w transporcie.  Rekomendowane jest oznaczenie paczki adnotacją dotyczącą przyczyny reklamacji. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji koszty odesłania paczki zostaną zwrócone.
  • Nieuzasadnione reklamacje, uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania towaru nie będą brane pod uwagę. Wszelkie koszty związane z tego typu przypadkami pokrywa Kupujący.
  • Akceptacja karty produktowej oznacza ostateczne potwierdzenie wyglądu, ułożenia, rozmiaru i proporcji wzoru, a także potwierdzenia wybranego materiału, techniki przygotowania łączeń pomiędzy pasami tapety oraz podziału wzoru na bryty.
  • Reklamacje złożone ze względu na treść zamówienia (np. materiał, wzór, rozmiar, sposób montażu) po zaakceptowaniu karty produktowej nie będą uwzględniane. 
  • Każda tapeta przed aplikacją na ścianie powinna być sprawdzona na powierzchni płaskiej - pasowanie koloru, łączeń i wzoru z uwzględnieniem zakładki - dla tapet na winylu samoprzylepnym laminowanym. Reklamacje złożone po naklejeniu na ścianę, z pominięciem elementu sprawdzenia tapety na powierzchni płaskiej nie będą uwzględniane. W przypadku niepasujących wzorów lub kolorów pomiędzy brytami reklamacje należy składać przed aplikacją na ścianę - poprzez zrobienie zdjęć wysłanie na adres mailowy na reklamacje@wallart.com.pl
  • Nie produkujemy tapet metalizowanych. Kolor złota, srebrna i miedzi jest kolorem wydrukowanym, czyli imitującym kolor złota, srebra i miedzi. 
  • Jakiekolwiek przesyłki wysyłane na koszt Wall Art Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu nie będą odbierane.
  • Braki w zamówieniu należy zgłaszać do 30 dni kalendarzowych po otrzymaniu zamówienia, po tym terminie reklamacje z tytułu niekompletnego zamówienia nie będą przyjmowane.

Potrzebujesz więcej informacji? Zajrzyj do naszego regulaminu: § 6. Gwarancja i reklamacje