Reklamacje
W trosce o naszego klienta staramy się przygotowywać wszystkie nasze produkty z wysoką starannością oraz dokładnością. Cechuje nas wysoka gwarancja satysfakcji, a także życzliwe podejście do klienta, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby proces reklamacyjny przebiegał szybko, sprawnie i skutecznie. Nasze reklamacje są rozpatrywane w 95% pozytywnie w terminie krótszym niż 14 dni kalendarzowych
Jakie informacje są niezbędne do rozpatrzenia reklamacji?
- Imię nazwisko klienta/ nazwa firmy
- NIP jeśli firma
- Telefon
- Mail
- Adres do korespondencji
- Numer zamówienia
- Roszczenia (np.., zwrot kosztów, rabat, nowa tapeta)
- Dokumentacja foto/video
Pamiętaj...
- Na zakupiony towar udzielana jest gwarancja - 2 lata od daty zakupu.
- Reklamacje należy składać na adres mailowy reklamacje@wallart.com.pl
- W przypadku wadliwych towarów lub błędów w realizacji zamówienia, Sklep gwarantuje ich wymianę na towar nieuszkodzony lub właściwy w terminie 7 dni roboczych od uznania reklamacji.
- Produkty będące przedmiotem reklamacji powinny być odesłane w opakowaniu gwarantującym dobre zabezpieczenie przed ewentualnym uszkodzeniem w transporcie. Rekomendowane jest oznaczenie paczki adnotacją dotyczącą przyczyny reklamacji. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji koszty odesłania paczki zostaną zwrócone.
- Nieuzasadnione reklamacje, uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania towaru nie będą brane pod uwagę. Wszelkie koszty związane z tego typu przypadkami pokrywa Kupujący.
- Akceptacja karty produktowej oznacza ostateczne potwierdzenie wyglądu, ułożenia, rozmiaru i proporcji wzoru, a także potwierdzenia wybranego materiału, techniki przygotowania łączeń pomiędzy pasami tapety oraz podziału wzoru na bryty.
- Reklamacje złożone ze względu na treść zamówienia (np. materiał, wzór, rozmiar, sposób montażu) po zaakceptowaniu karty produktowej nie będą uwzględniane.
- Każda tapeta przed aplikacją na ścianie powinna być sprawdzona na powierzchni płaskiej - pasowanie koloru, łączeń i wzoru z uwzględnieniem zakładki - dla tapet na winylu samoprzylepnym laminowanym. Reklamacje złożone po naklejeniu na ścianę, z pominięciem elementu sprawdzenia tapety na powierzchni płaskiej nie będą uwzględniane. W przypadku niepasujących wzorów lub kolorów pomiędzy brytami reklamacje należy składać przed aplikacją na ścianę - poprzez zrobienie zdjęć wysłanie na adres mailowy na reklamacje@wallart.com.pl
- Nie produkujemy tapet metalizowanych. Kolor złota, srebrna i miedzi jest kolorem wydrukowanym, czyli imitującym kolor złota, srebra i miedzi.
- Jakiekolwiek przesyłki wysyłane na koszt Wall Art Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu nie będą odbierane.
- Braki w zamówieniu należy zgłaszać do 30 dni kalendarzowych po otrzymaniu zamówienia, po tym terminie reklamacje z tytułu niekompletnego zamówienia nie będą przyjmowane.
Potrzebujesz więcej informacji? Zajrzyj do naszego regulaminu: § 6. Gwarancja i reklamacje