Przy zamówieniach powyżej 2500 zł darmowa dostawa

Kultura organizacyjna

 

Kultura organizacyjna 

Wall Art Sp. z o.o.

 

 

1. Odpowiedzialność za firmę i za to, co robimy

Firmę traktujemy jako coś, czego jesteśmy częścią. Chętnie bierzemy sprawy w swoje ręce i nie boimy się przyjmować odpowiedzialności by dbać o wspólne dobro i cele.

  • Wolimy działać, niż narzekać. Jeśli coś nam nie pasuje- mówimy o tym otwarcie, ale staramy się zaproponować rozwiązanie problemu, zamiast skupiać sie na tym, co nie działa.
  • Nie składamy nierealnych obietnic, a złożonych - dotrzymujemy. Można na nas liczyć. Jeśli mamy problem z realizacją powierzonego zadania, otwarcie o tym informujemy lub prosimy o wsparcie.
  • Potrafimy sami się motywować i utrzymywać efektywność bez nadzoru. Przejmujemy pełną odpowiedzialność za powierzone nam zadanie oraz jego realizację.
  • Jesteśmy najlepszą wizytówką i promotorami firmy - także poza godzinami pracy.
  • Wysoko stawiamy sobie poprzeczkę.
  • Chcemy być tego częścią firmowego sukcesu, wspólnie go tworzyć i mieć w nim swój udział.

 

W jaki sposób wspieramy ten element w firmie?

 

  • Wspólnie ustalamy, a jeśli to niemożliwe- jasno komunikujemy wspólne firmowe cele oraz oczekiwania od współpracowników.
  • Jesteśmy otwarci na zdanie, pomysły i inicjatywy proponowane przez innych - zanim odrzucimy pomysł, słuchamy, pytamy, dyskutujemy, włączamy do dyskusji zespół.
  • Poszukujemy wciąż nowych, innowacyjnych rozwiązań i nie boimy sie „wychodzić poza schemat”.
  • Jesteśmy otwarci na zmiany i nie boimy się ich.


2. Wzajemne wsparcie i pomoc

Pomoc innym jest dla nas oczywista. Budujemy środowisko pozbawione rywalizacji. Lubimy czas spędzany razem i wspólną pracę:

  • Akceptujemy porażki własne i innych- po każdym błędzie wyciągamy  wnioski na przyszłość, którymi dzielimy się z innymi.
  • Nie boimy się przyznawać do popełnionych błędów.
  • Nie obawiamy się prosić o pomoc i jej udzielać.
  • Wolimy współpracować, niż rywalizować.
  • Chcemy pracować wśród ludzi, których lubimy, którym ufamy i na których pomoc i wsparcie możemy liczyć.

 

W jaki sposób wspieramy ten element w firmie?

  • Nigdy nie karzemy i nie wyśmiewamy za popełnione błędy. Udzielamy konstruktywnego feedbacku jak najszybciej po zaobserwowaniu „wpadki” starając sie pomóc uniknąć podobnej sytuacji w przyszłości.
  • Chwalimy! - nie boimy się pokazać naszym współpracownikom i kolegom, że wykonali dobrą pracę, którą zauważamy i doceniamy.
  • Tworzymy środowisko wolne od rywalizacji między pracownikami 
  • Codziennie wspólnie z zespołem komunikujemy się i robimy podsumowanie najważniejszych zadań/ priorytetów na dany dzień.


3. Profesjonalizm i  najwyższe standardy obsługi klienta

Dbałość o klienta i jego zadowolenie jest jednym z głównych filarów filozofii naszej firmy. Aby stworzyć długotrwałą, opartą na zaufaniu i wiarygodności relacje z klientami i partnerami biznesowymi pamiętamy o: 

  • Łatwym i zróżnicowanym dostępie do nas  - klient powinien bez problemu odnaleźć sposób na szybki kontakt z naszym działem obsługi klienta.
  • Szybkiej odpowiedzi - „Klient nie zając”? Nieprawda! Klient powinien otrzymać informację zwrotną w czasie nie dłuższym niż 48 h. Jeżeli będzie zbyt długo oczekiwał na informację zwrotną, może zwrócić się do konkurencji, a to będzie oznaczało jego utratę. Jeśli potrzebujesz więcej czasu na odpowiedź uprzedź klienta, że czas oczekiwania potrwa X godzin. Pamiętaj o konkretach, bo ogólnikowe informacje typu „niedługo”, „jak najszybciej” czy „w najbliższym czasie” mogą przynieść efekt odwrotny od zamierzonego!
  • Dużej dozie cierpliwości…
  • …i jeszcze większej uśmiechu!
  • Słowności i wywiązywaniu ze złożonych obietnic i deklaracji.
  • Umiejętnym słuchaniu.
  • Kulturze osobistej i empatii.
  • Zaangażowanie w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań lub alternatyw.
  • Jawność i transparentność- Klient musi wiedzieć, z kim się kontaktuje i kto jest odpowiedzialny za rozwiązanie jego problemu. Dlatego też niezbędna jest pełna jawność – również, jeżeli chodzi o dane kontaktowe, umieszczane np. na stronie internetowej, podpis w stopce etc.

 

W jaki sposób wspieramy ten element w firmie?

  • Stawiamy na potencjał ludzki i staramy się dobierać do naszego zespołu wyjątkowych profesjonalistów z odpowiednim nastawieniem do klienta.
  • Inwestujemy w szkolenia pracowników i podnoszenie ich kwalifikacji 
  • Inwestujemy czas na jak najlepsze wyszkolenie nowych pracowników- dobrze wyszkolony specjalista to zadowolony klient. 
  • Ucieczka od skryptów (gotowców) i profesjonalna komunikacja biznesowa- Skryptów/ formatek nie należy traktować jako podstawy komunikacji i ślepo sie nimi kierować. Należy pamiętać, że po drugiej stronie też jest człowiek i wymaga on od konsultanta normalnej rozmowy. Dlatego też postaw na spontaniczność i naturalność, pozostając jednak w pełni profesjonalnym.
  • Promujemy profesjonalną biznesową komunikację- Wydawać by się mogło, że to absolutna podstawa, jednak wiele osób zapomina o tym, używając zbyt często języka potocznego. I choć po drugiej stronie też jest człowiek, wymaga on profesjonalizmu i odpowiedniego podejścia. Pamiętajmy o zwrotach grzecznościowych, branżowym, specjalistycznym słownictwie, które będziemy umieli wyjaśnić i najwyższej kulturze wypowiedzi.
  • Dbamy o poufność danych- Uważamy, aby dane klientów oraz szczegóły ich zamówień były przekazywane tylko bezpiecznymi, wewnętrznymi kanałami komunikacji. Udostępnianie danych klientów poza firma jest absolutnie niedozwolone.

 

4. Inwestycja w potencjał pracowników

  • Inwestujemy w szkolenia pracowników i podnoszenie ich kwalifikacji
  • Inwestujemy czas na jak najlepsze wyszkolenie nowych pracowników- dobrze wyszkolony specjalista to zadowolony klient. Nowi pracownicy przechodzą dobrze zaplanowane, kompleksowe szkolenie od procesu produkcji po realizację zamówienia i obsługę klienta.
  • Motywujemy udzielając pochwał!
  • Sami staramy się być najlepszą wersją siebie i dążyć do ciągłego doskonalenia swoich umiejętności i rozwoju osobistego.  

5. Otwarta, szczera komunikacja

Mamy bardzo specyficzny sposób komunikowania się – życzliwy, pełen dystansu do siebie i rzeczywistości oraz sporego poczucia humoru:

  • Nie boimy się głośno wyrażać własnego zdania, mówić o problemach i „trudnych” sprawach. Robimy to zawsze z zachowaniem szacunku do współpracowników i kolegów. 
  • Mamy świadomość, że z wyjątkowo trudnymi sprawami możemy zwrócić sie do naszego managementu i uzyskamy wsparcie.
  • Chcemy pracować z ludźmi, którym możemy szczerze powiedzieć o wszystkim, nawet o rzeczach trudnych
  • Nie boimy się przyjmować krytyki, bo wiemy, że ona wynika z życzliwości i chęci tworzenia czegoś razem
  • Jesteśmy gotowi śmiać się z siebie i jeśli żartujemy z innych, to zawsze w taki sposób, aby nikogo nie urazić. 

 

W jaki sposób wspieramy ten element w firmie?

  • Odrzucamy formalny styl wypowiedzi i niepotrzebne konwenanse.
  • Dbamy o luźną, przyjazną atmosferę.
  • Jesteśmy tolerancyjni, otwarci na odmienność charakterów, zdań, światopoglądów, styli życia czy wyglądu.
  • Czujemy się ze sobą swobodnie, wszyscy w firmie jesteśmy po imieniu, traktujemy siebie nawzajem z szacunkiem, ale bez niepotrzebnego tworzenia dystansu.

 

6. Work Hard Play Hard- czyli Work-Life Balance

  • Wiemy i rozumiemy jak ważny dla efektywnej i wydajnej pracy jest czas prywatny, który przeznaczamy na regenerację, pasje, rodzinę, przyjaciół, rozwój osobisty.  Aby jak najlepiej móc się nim cieszyć, staramy się w godzinach pracy dawać z siebie 100% poprzez dobrą organizację zadań i czasu. 
  • Sprawy i tematy zawodowe staramy się rozwiązywać w godzinach pracy, kiedy przepływ informacji, komunikacja oraz dyspozycyjność są najlepsze.
  • W pilnych sprawach związanych z firmą wymagających naszej ekspertyzy lub akcji z naszej strony, możemy liczyć na wzajemne wsparcie także poza godzinami pracy.
  • Lubimy swoje towarzystwo, którym często cieszymy sie także w kontaktach poza godzinami pracy (na żywo lub online).