Darmowa dostawa dla Tapet w PL i EU

Regulamin Akcji Gwarancja Satysfakcji

 


Gwarancja obowiązuje wszystkich klientów marki Wall Art sp z o.o., którzy dokonali zakupów od dnia 6 grudnia 2022.

Gwarancja obowiązuje zamówienia złożone w sklepie internetowym marki www.wallart.com.pl, w sklepie stacjonarnym przy ul. Ćwiczebnej 4 ,51-180 Wrocław oraz droga mailowa na biuro@wallart.com.pl

Gwarancja obejmuje zakupy bezpośrednie oraz przez naszych partnerów i dystrybutorów w kraju.

Gwarancja dotyczy produktów na wymiar i na zamowienie, które zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa nie podlegają wymianie ani zwrotowi.

Gwarancja obejmuje tapety na wymiar, tapety w standaryzowanych pasach oraz tapety w formie koła.

Gwarancja pozwala każdej osobie na dokonaniu wymiany zakupionej tapety na inną, w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

Warunkiem skorzystania z gwarancji jest odesłanie zakupionego, kompletnego produktu w oryginalnym opakowaniu, który nie był montowany na ścianie, bez śladów użytkowania.

Gwarancja to obietnica możliwości wymiany produktu jeżeli nie spełnia oczekiwań wizualnych lub jakichkolwiek innych klienta. 

Istnieje możliwość wymiany produktu na inny w tej samej cenie lub niższej. Jeżeli nowy produkt będzie droższy niż pierwotny zakup, klient zobowiązany jest dopłacić różnice.

Przy wyborze tańszego produktu na wymianę, różnica w cenie zakupu nie podlega zwrotowi.

Nowe zamówienie realizowane będzie w takim samym terminie jak pierwotny zakup.

Chęć skorzystania z gwarancji należy zgłaszać mailowo na adres biuro@wallart.com.pl wraz z podaniem adresu odbioru przez kuriera.

Jeżeli produkt przesłany na wymianę, będzie nosił śladu zniszczeń lub użytkowania, marka Wall Art zastrzega sobie prawo odmowy realizacji Gwarancji oraz obciąży klienta kosztem zwrotu produktu na wskazany adres.