Regulamin Akcji Gwarancja Satysfakcji
Gwarancja obowiązuje wszystkich klientów marki Wall Art sp z o.o., którzy dokonali zakupów od dnia 6 grudnia 2022.
Gwarancja obowiązuje zamówienia złożone w sklepie internetowym marki www.wallart.com.pl, w sklepie stacjonarnym przy ul. Ćwiczebnej 4 ,51-180 Wrocław oraz droga mailowa na biuro@wallart.com.pl
Gwarancja obejmuje zakupy bezpośrednie oraz przez naszych partnerów i dystrybutorów w kraju oraz na terenie Unii Europejskiej.
Gwarancja dotyczy tapet na wymiar i na zamówienie, które zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa nie podlegają wymianie, ani zwrotowi.
Gwarancja obejmuje:
- tapety na wymiar,
- tapety na wymiar ze zmianami indywidualnymi,
- tapety w standaryzowanych pasach,
- tapety w formie koła i łuku.
Gwarancja pozwala każdej osobie, jednorazowo, na dokonaniu wymiany zakupionej tapety, na inny wzór, kadr lub materiał, w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
Gwarancja ma na celu zaspokojenie potrzeb estetycznych klienta.
Warunkiem skorzystania z gwarancji jest odesłanie zakupionego, kompletnego produktu w oryginalnym opakowaniu, który nie był montowany na ścianie, bez śladów użytkowania.
Nowe zamówienie realizowane będzie w takim samym terminie jak pierwotny zakup, na taki sam rozmiar ściany.
Chęć skorzystania z gwarancji należy zgłaszać mailowo na adres biuro@wallart.com.pl dla klientów indywidualnych oraz dystrybutor@wallart.com.pl dla partnerów b2b.
Gwarancja nie obejmuje dywanów i tekstyliów, chemii i akcesoriów.
Gwarancja nie obejmuje zmiany rozmiaru ściany. Nie ma możliwości wymiany produktu na inny rodzaj - np tapety na wymiar na tapety w kształcie łuku.
Jeżeli produkt przesłany na wymianę, będzie nosił ślady zniszczeń lub użytkowania, marka Wall Art zastrzega sobie prawo odmowy realizacji Gwarancji oraz obciąży klienta kosztem zwrotu produktu na wskazany adres.