Praca na infolinii
Obecnie prowadzimy nabór na stanowiska:
Pracownik Infolinii
Szukamy do naszego zespołu:
Szukamy osoby do działu obsługi klienta
Stanowisko : Pracownik infolinii
Jeżeli jesteś osobą:
• Pracowitą i sumienną
• Cenisz sobie porządek i dobrą organizację pracy
• Jesteś osobą dokładną i skupiającą się na szczegółach
• Nie przeszkadza Ci wykonywanie powtarzających się zadań
• Lubisz pracę siedzącą, przy komputerze, a cyferki to twój drugi żywioł
• Umiesz słuchać, odpowiadać na potrzeby klientów, doradzać i rozwiązywać
problemy rozmówcy
• Jesteś osobą otwartą na ludzi i nowe pomysły
• Nie boisz się pytać gdy czegoś nie wiesz
• Cenisz sobie uczciwość i szczerość
• Lubisz prace w dynamicznym zespole
To być może jesteś osobą, której szukamy!
Szukamy osoby, zorganizowanej, dokładnej, sumiennej, komunikatywnej, lubiącej się rozwijać i uczyć nowych rzeczy, odnajdującej się w wykonywaniu konkretnych zadań, do pracy na stanowisku Pracownik Infolinii
Kim jesteśmy?
Wall Art to kreatywny i zaangażowany zespół osób, ceniących sobie uczciwość i zaufanie jakim obdarzamy siebie nawzajem, jak również naszych partnerów biznesowych i klientów.
Wierzymy w to, że jeśli świat wokół nas ma stać się lepszy, a to dokona się to wyłącznie dzięki zaangażowaniu, pracy i braku obojętności wobec innych ludzi.
Nasza praca polega na kreowaniu przestrzeni, w której żyjemy, przy pomocy produkowanych i dystrybuowanych przez nas tapet i innych elementów do dekoracji wnętrz.
Twoje zadania i obszary odpowiedzialności:
Twoją najważniejszą rolą będzie obsługa i odzyskiwanie transakcji - zamówień z procesu szans sprzedaży, opieka po zakupowa, opieka sprzedażowa zamówień dla klientów indywidualnych, architektów i dystrybutorów.
Do dokładnych obowiązków będzie należało:
• Odbieranie połączeń przychodzących od klientów i udzielanie pomocy
merytorycznej lub przekazywanie połączenia do opiekuna lub innej właściwej osoby
• Odpowiadanie na zapytania klientów na czacie firmowym strony
• Wykonywanie połączeń na podstawie zadań tworzących się w systemie CRM
• Wysyłanie maili na podstawie zadań z systemu CRM• Koordynowanie przepływu danych w systemie CRM i wykrywanie nieprawidłowości oraz błędów i zgłaszanie ich do dedykowanej osoby
Zgłoś się do nas jeżeli:
- odpowiedziałeś Tak na pytania z początku ogłoszenia
-
• Posiadasz wykształcenie minimum średnie
• Potrafisz się ładnie wysławiać oraz pisać poprawną polszczyzną
• Posługujesz się swobodnie językiem angielskim na poziomie min B2/C1
• Biegle obsługujesz programy z Pakietu MS Office i komputer
• Posiadasz minimum roczne doświadczenie w pracy na infolinii
• Obsługi potrzebnych programów i procedur nauczymy Cię w ciągu pierwszych Miesięcy pracy
Zwracamy uwagę na dopasowanie do naszego zespołu i wartości, których przestrzegamy dlatego zapoznaj się dokładnie z naszą kulturą organizacyjną i oceń czy do nas pasujesz
Oferujemy;
Oferujemy
• Zatrudnienie na umowę o pracę, na pełen etat, po okresie próbnym możliwa praca hybrydowa
• Praca w godzinach 10-18 od poniedziałku do piątku w naszej siedzibie we Wrocławiu
• Wynagrodzenie 4500 zł - 5500 zł netto po okresie próbnym w zależności od znajomości języka angielskiego
• Stabilne zatrudnienie w intensywnie rozwijającej się firmie
• Możliwość rozwoju osobistego i samodoskonalenia
• Pracę stacjonarną lub hybrydową - częściowo zdalnie, częściowo stacjonarnie
• Zapewniamy sprzęt do pracy - komputer, słuchawki, telefon
Jak aplikować?
Prosimy CV w PDF wysłać na adres mailowy praca@wallart.com.pl
W mailu zgłoszeniowym napisz proszę jakie z naszych wartości są Ci bliskie.
Skontaktujemy się kandydatami w sprawie naszej decyzji, a wybrani zostaną zaproszeni na rozmowę rekrutacyjną.
Prosimy w tytule maila podać nazwę stanowiska na jaki Pan/ Pani aplikuje.