Darmowa wysyłka tapet w Polsce i ue

Praca na infolinii


Obecnie prowadzimy nabór na stanowiska:


Pracownik Infolinii


 Szukamy do naszego zespołu:


 

 

Szukamy osoby do działu obsługi klienta 

Stanowisko : Pracownik infolinii

Jeżeli jesteś osobą:

Pracowitą i sumienną

Cenisz sobie porządek i dobrą organizację pracy

Jesteś osobą dokładną i skupiającą się na szczegółach

Nie przeszkadza Ci wykonywanie powtarzających się zadań

Lubisz pracę siedzącą, przy komputerze, a cyferki to twój drugi żywioł

Umiesz słuchać, odpowiadać na potrzeby klientów, doradzać i rozwiązywać

problemy rozmówcy

Jesteś osobą otwartą na ludzi i nowe pomysły

Nie boisz się pytać gdy czegoś nie wiesz

Cenisz sobie uczciwość i szczerość

Lubisz prace w dynamicznym zespole

To być może jesteś osobą, której szukamy!

Szukamy osoby, zorganizowanej, dokładnej, sumiennej, komunikatywnej, lubiącej się rozwijać i uczyć nowych rzeczy, odnajdującej się w wykonywaniu konkretnych zadań, do pracy na stanowisku Pracownik Infolinii


     


    Kim jesteśmy?


    Wall Art to kreatywny i zaangażowany zespół osób, ceniących sobie uczciwość i zaufanie jakim obdarzamy siebie nawzajem, jak również naszych partnerów biznesowych i klientów.

    Wierzymy w to, że jeśli świat wokół nas ma stać się lepszy, a to dokona się to wyłącznie dzięki zaangażowaniu, pracy i braku obojętności wobec innych ludzi.

    Nasza praca polega na kreowaniu przestrzeni, w której żyjemy, przy pomocy produkowanych i dystrybuowanych przez nas tapet i innych elementów do dekoracji wnętrz. 

    Twoje zadania i obszary odpowiedzialności: 

    Twoją najważniejszą rolą będzie obsługa i odzyskiwanie transakcji - zamówień z procesu szans sprzedaży, opieka po zakupowa, opieka sprzedażowa zamówień dla klientów indywidualnych, architektów i dystrybutorów.

    Do dokładnych obowiązków będzie należało:

    Odbieranie połączeń przychodzących od klientów i udzielanie pomocy

    merytorycznej lub przekazywanie połączenia do opiekuna lub innej właściwej osoby

    Odpowiadanie na zapytania klientów na czacie firmowym strony

    Wykonywanie połączeń na podstawie zadań tworzących się w systemie CRM

    Wysyłanie maili na podstawie zadań z systemu CRMKoordynowanie przepływu danych w systemie CRM i wykrywanie nieprawidłowości oraz błędów i zgłaszanie ich do dedykowanej osoby


    Zgłoś się do nas jeżeli:

    • odpowiedziałeś Tak na pytania z początku ogłoszenia
    • Posiadasz wykształcenie minimum średnie

      Potrafisz się ładnie wysławiać oraz pisać poprawną polszczyzną

      Posługujesz się swobodnie językiem angielskim na poziomie min B2/C1

      Biegle obsługujesz programy z Pakietu MS Office i komputer

      Posiadasz minimum roczne doświadczenie w pracy na infolinii

      Obsługi potrzebnych programów i procedur nauczymy Cię w ciągu pierwszych Miesięcy pracy 


    Zwracamy uwagę na dopasowanie do naszego zespołu i wartości, których przestrzegamy dlatego zapoznaj się dokładnie z naszą kulturą organizacyjną i oceń czy do nas pasujesz


    Oferujemy;

    Oferujemy

    Zatrudnienie na umowę o pracę, na pełen etat, po okresie próbnym możliwa praca hybrydowa 

    Praca w godzinach 10-18 od poniedziałku do piątku w naszej siedzibie we Wrocławiu

    Wynagrodzenie 4500 zł - 5500 zł netto po okresie próbnym w zależności od znajomości języka angielskiego 

    Stabilne zatrudnienie w intensywnie rozwijającej się firmie

    Możliwość rozwoju osobistego i samodoskonalenia

    Pracę stacjonarną lub hybrydową - częściowo zdalnie, częściowo stacjonarnie

    Zapewniamy sprzęt do pracy - komputer, słuchawki, telefon 


      Jak aplikować?

      Prosimy CV w PDF wysłać na adres mailowy praca@wallart.com.pl

      W mailu zgłoszeniowym napisz proszę jakie z naszych wartości są Ci bliskie.

      Skontaktujemy się kandydatami w sprawie naszej decyzji, a wybrani zostaną zaproszeni na rozmowę rekrutacyjną.

      Prosimy w tytule maila podać nazwę stanowiska na jaki Pan/ Pani aplikuje.