Masz pytanie? Zadzwoń! 71 307 27 27

Korzystanie z serwisu WallArt oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

 

Regulamin Sklepu Internetowego

 

  • § 1. Informacje ogólne
  1. 1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego wallart.com.pl (zwanego dalej: Sklepem), składania zamówień na produkty dostępne w Sklepie, dostarczania zamówionych produktów Klientowi, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży produktów, uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
  2. 2. Sklep Internetowy, działający pod adresem www.wallart.com.pl, prowadzony jest przez Spółkę Wallart, z siedzibą: we Wrocławiu, ul Rafała Wojaczka 3f, KRS 0000692480,  REGON 368131961, NIP 8952156363
  3. 3. Sprzedaż prowadzona jest za pośrednictwem sieci Internet w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy składającym zamówienie zwanym dalej Klientem, a Sklepem.
  4. 4. W razie jakichkolwiek niejasności i zapytań kontakt ze Sklepem następuje drogą elektroniczną na adres: biuro@wallart.com.pl.
  5. 5. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga rejestracji.

 

  • § 2. Rejestracja
  1. 1. W celu rejestracji w Sklepie (założenia konta Klienta) należy wypełnić formularz rejestracyjny, podając imię i nazwisko lub nick (pseudonim), adres e-mail oraz hasło, zaakceptować regulamin Sklepu oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany, rozwiązania i prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną oraz do realizacji zamówień Klienta.
  2. 2. Rejestracja w Sklepie, jak również korzystanie z funkcjonalności Sklepu, są nieodpłatne. 
  3. 3. Po zarejestrowaniu się w Sklepie każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym. 
  4. 4. W celu usunięcia konta Klienta ze Sklepu należy wysłać drogą elektroniczną wiadomość z prośbą o usunięcie konta na adres: biuro@wallart.com.pl z adresu poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowanego w Sklepie.
  5. 5. Klient jest zobowiązany chronić dane konta Klienta i nie udostępniać ich osobom trzecim.

 

  • § 3. Przedmiot zamówienia
  1. 1. Informacje o produktach dostępnych w asortymencie Sklepu stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

  2. 2. Przedmiotem oferty Sklepu są naklejki ścienne w określonym wzorze, kolorze i rozmiarze.

  3. 3. Naklejki ze względu na bardzo dużą ilość wzorów, rozmiarów i kolorów nie są magazynowane, lecz wykonywane po prawidłowym złożeniu zamówienia. Dzięki temu oferta może być tak bogata, a każdy Klient może dobrać odpowiedni wzór zgodnie ze swoimi potrzebami nawet jeśli jest jedyną osobą, której pasuje dany wzór w określonym formacie i kolorze.

  4. 4. Dostępny od ręki jest rozmiar podstawowy w kolorze czarnym na folii matowej z każdego wzoru.
  5. 5. Pozostałe rozmiary i kolory są wykonywane specjalnie pod indywidualne zamówienie Klienta po prawidłowym złożeniu zamówienia.
  6. 6. Ceny produktów wskazanych na stronach internetowych Sklepu:
    a) zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich;
    b) nie zawierają kosztów dostawy.

  7. 7. Całkowita wartość zamówienia powstaje w wyniku zsumowania wartości zamówionych towarów oraz kosztów wysyłki i będzie widoczna w podsumowaniu zamówienia.

  8. 6. Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, bądź zmian ich cen.

 

  • § 4. Zamówienia i płatności
  1. 1. Zamówień mogą dokonywać tylko osoby pełnoletnie. Osoby mające mniej niż 18 lat, mogą dokonywać zakupów tylko za wiedzą oraz zgodą rodziców/ opiekuna prawnego.
  2. 2. Zamówienia w Sklepie można składać przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
  3. 3. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.wallart.com.pl lub pocztę elektroniczną.
  4. 4. Złożenie zamówienia przez Kupującego jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
  1. 5. Składanie zamówień przez Klienta na produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest po zarejestrowaniu się zgodnie z postanowieniami § 2 regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia bez rejestracji.
  2. 6. Klient będzie informowany o aktualnym stanie jego zamówienia na adres mailowy podany podczas rejestracji albo dokonywania zakupów bez rejestracji.
  3. 7. Sklep prowadzi sprzedaż tylko na terenie Polski. Zamówienia zagraniczne realizowane są po wcześniejszym ustaleniu drogą poczty elektronicznej sposobu oraz kosztu wysyłki.
  1. 8. Płatność za zamówione towary może nastąpić następująco:
  • przelewem z góry na konto bankowe

    Mbank  nr konta 24 1140 2004 0000 3302 7706 1369

  • osobiście w momencie odbioru zamówienia z siedziby Sklepu.
  1. 9. Realizacja zamówienia w rozpoczyna się:
    - w przypadku płatności dokonanej przelewem w momencie zaksięgowania środków pieniężnych na koncie

    24 1140 2004 0000 3302 7706 1369

    Przyjęcie płatności po godzinie 16-tej oznacza rozpoczęcie realizacji zamówienia na początku następnego dnia roboczego.
    -w przypadku odbioru osobistego zamówienia lub przesyłki płatnej za pobraniem - w momencie prawidłowego wypełniania formularza zamówienia oraz podania danych do faktury VAT.
  2. 10. W przypadku podania niepełnych lub nieprawidłowych danych oraz w sytuacji, gdy zamówienie budzi wątpliwości Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyny. Zwrot uiszczonej kwoty nastąpi w ciągu 7 dni na konto, z którego został zrobiony przelew.
  3. 11. Brak odnotowania wpłaty za złożone zamówienie skutkuje jego anulowaniem po 7 dniach od daty złożenia zamówienia.
  4. 12. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.

 

  • § 5. Warunki dostawy
  1. 1. Wysyłka następuje w ciągu trzech dni roboczych od momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia.
  2. 2. W przypadku większych zamówień Sklep zastrzega sobie prawo do realizacji ich w dłuższym okresie czasu niż określony w regulaminie (po uprzednim poinformowaniu Klienta drogą e-mail lub telefonicznie).
  3. 3. Dostawy na terytorium Polski realizowane są za pośrednictwem Firmy Kurierskiej DPD lub GLS.
  1. 4. Zamówione w Sklepie towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
  2. 5. Klient otrzymuje przesyłkę po czasie, na który składa się czas realizacji zamówienia przez sklep www.wallart.com.pl oraz czas określony przez Firmę Kurierską – zazwyczaj przesyłka na drugi dzień roboczy.
  3. 6. Sklep nie odpowiada za ewentualne opóźnienia terminu otrzymania przesyłki wynikłe z niedotrzymania terminów przez Firmę Kurierską lub podania przez Klienta nieprawidłowych danych dla doręczenia.
  4. 7. Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia pod adresem ul. Wojaczka 3F 51-169 Wrocław, po wcześniejszym zaznaczeniu w formularzu zamówienia opcji "odbiór osobisty" oraz po otrzymaniu informacji, że zamówienie jest gotowe do odbioru. 

 

  • § 6. Gwarancja i reklamacje
  1. 1. Na zakupiony towar udzielana jest gwarancja.
  2. 2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku, gdy w chwili odbioru przesyłki zostanie w obecności dostawcy sporządzony protokół reklamacyjny. Po spełnieniu tego warunku nastąpi zwrot przesyłki do siedziby firmy Wallart Sp. z o.o., po czym w ciągu 14 dni Klient otrzymuje przesyłkę z zamówionym towarem, ewentualnie gdy nie ma takiej możliwości - zwrot gotówki przelewem bankowym.
  3. 3. Reklamacje należy składać poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie www.wallart.com.pl z dopiskiem reklamacja.
  4. 4. W przypadku wadliwych towarów lub błędów w realizacji zamówienia, Sklep gwarantuje ich wymianę na towar nieuszkodzony lub właściwy, pod warunkiem zgłoszenia w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki.
  5. 5. Produkty będące przedmiotem reklamacji powinny być odesłane zwykłą paczką wraz z dokumentem sprzedaży (fakturą) oraz adnotacja dotyczącą przyczyny reklamacji. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji koszty odesłania paczki zostaną zwrócone.
  6. 6. Nieuzasadnione reklamacje, uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania towaru nie będą brane pod uwagę. Wszelkie koszty związane z tego typu przypadkami pokrywa Kupujący.
  7. 7. Jakiekolwiek przesyłki wysyłane na koszt Wallart Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu nie będą odbierane.

 

  • § 7. Zwrot towaru
  1. 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014, poz. 827), Klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Jednocześnie, zgodnie z treścią art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji Klienta (tzn. na jego zindywidualizowanie zamówienie).

    1a. Wszystkie tapety i fototapety oraz materiały drukowane – naklejki i plakaty sa produktami wykonywanymi każdorazowo na zindywidualizowane

    zamówienie klienta i nie podlegają zwrotowi.

    1b. Zwrotowi podlegają wszystkie naklejki ploterowe wykonane z jednokolorowej folii czarnej lub białej, niezależnie od rozmiaru.

  2. 2. Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób uszkodzony lub zniszczony
  3. 3. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą z adnotacją "zwrot" oraz oświadczeniem o odstąpieniu od umowy (wzór – Załącznik nr 1 do Regulaminu) na adres sklepu: Wallart Sp. z o.o., ul. Wojaczka 3F 51-169 Wrocław.
  4. 4. Sklep gwarantuje zwrot kwoty ceny towaru oraz kosztów przesyłki Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep zwraca jedynie zwrot kosztów najtańszej dostępnej dostawy. Pieniądze zostaną niezwłocznie zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Zwrot przesłany na koszt odbiorcy nie będzie przyjmowany.
  5. 5. Bezpośredni koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Klient. Jednocześnie Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakter produktu, jego cechy lub funkcjonowanie. 
  • § 8 Odpowiedzialność firmy
  1. 1. Spółka Wallart, która prowadzi sklep www.wallart.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za zakupy dokonywane przez osoby trzecie wykorzystujące konto oraz hasło Klienta.
  2. 2. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowej aplikacji grafiki lub aplikacji na niewłaściwym podłożu - niezgodnie z instrukcją zamieszczoną na stronie Internetowej www.wallart.com.pl.

 

  • § 9 Polityka prywatności
  1. 1. Sklep przetwarza dane osobowe umieszczone w bazie danych wyłącznie na potrzeby realizacji zamówień. Dane te chronione są przed dostępem do nich przez osoby nieupoważnione.
  2. 2. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez Spółkę danych osobowych podanych przez niego w procesie rejestracji konta lub w procesie składania zamówienia bez rejestracji w Sklepie. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie przez Spółkę danych osobowych może uniemożliwiać świadczenie przez Spółkę usług drogą elektroniczną oraz dokonywanie przez Klienta zakupów w Sklepie. 
  3. 3. Dane osobowe przetwarzane są przez Spółkę Wallart z siedzibą przy ul. Wojaczka 3F 51-169 Wrocław, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy IV Wydział Gospodarczy,

    krs – 0000692480, nip 8952156363, regon - 368131961

  4. 4. Spółka przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży produktów zamówionych przez Klienta w Sklepie, a w przypadku wyrażenia przez Klienta zgody również w celach marketingowych, w tym w szczególności w celu przesyłania Klientowi informacji handlowych drogą elektroniczną. 
  5. 5. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia. Dane osobowe mogą być poprawiane lub usuwane po zalogowaniu się na konto Klienta (zakładka „Twoje konto”) (j.w.) lub poprzez wysłanie drogą elektroniczną wiadomości z prośbą o ich poprawienie lub usunięcie na adres: biuro@wallart.com.pl z adresu poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowanego w Sklepie. 
  6. 6. Klient oświadcza, iż podane przez niego dane osobowe są danymi Klienta.

 

  • § 10. Postanowienia końcowe
  1. 1. Indywidualne ustawienia urządzenia końcowego mogą powodować różnice pomiędzy wizualizacją produktu na komputerze Klienta a rzeczywistym wyglądem produktu (kolor, proporcje itp.). Nie jest to podstawą reklamacji.
  2. 2. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827).
  3. 3. Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego a Spółką rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Spółki.
  4. 4. Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub/i organizacyjnych. Zmiana regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Spółkę, nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia na stronie Sklepu zmienionego regulaminu. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu.